BravoAdvantage: de kracht van inkoop ontgrendelen

BravoAdvantage is het strategische inkoopplatform dat organisaties in staat stelt om meer waarde te genereren, invloed uit te oefenen op innovatie en risico’s te verminderen. BravoAdvantage wordt gedragen door een unieke, leveranciersgerichte benadering die de leverancierswaarde integreert in het volledige inkoopproces. Dit zorgt voor de zichtbaarheid, het inzicht en de transparantie die nodig zijn om uw inkoopinitiatieven en beslissingen te ondersteunen en verbeteren.

Met het aanbod van BravoAdvantage blijft BravoSolution werken aan het versterken van een wereldwijde reputatie in het beïnvloeden van strategische inkoop en leveranciersbeheer en het helpen van organisaties om bedrijfsgroei te stimuleren en concurrentievoordeel te maximaliseren. BravoAdvantage omvat:

Uitgavenanalyse

Beheer kosten, rechtmatigheid en risico’s. Combineer uitgavendata uit verschillende losstaande systemen; filter en classificeer data in een gemeenschappelijke classificatiestuctuur; en voer multidimensionale analyses uit. Hiermee kunt u bespaarkansen identificeren en onrechtmatigheid corrigeren, om er zeker van te zijn dat u uw onderhandelde bespaardoelen realiseert.

Inkoop en InkoopPlus

Stroomlijn en verkort cyclustijden en realiseer waardevolle bedrijfsresultaten. Werk samen om sourcing-evenementen op te zetten, uit te geven en te evalueren. Doe dit via een veilige online oplossing, waarbij naadloos wordt overgegaan van RFx direct naar eAuction. Koop zowel eenvoudige als complexe categorieën in via een enkele oplossing; stroomlijn bedrijfsprocessen en verlaag kosten in de volledige leveranciersrelatie.

Contractlevenscyclusbeheer

Onderhandelen en beheer contracten in een enkele online omgeving om risico’s voor de organisatie te verminderen en te zorgen voor ongeëvenaard inzicht in leverancierscontracten. Met zichtbaarheid binnen de volledige organisatie verbetert u het volgen, onderhandelen en beheer van elk contract. Zo zorgt u voor rechtmatigheid binnen alle fasen van de leveranciersrelatie.

Leverancierswaardebeheer

Ga verder dan de standaard scorekaarten voor leveranciers. Een uitgebreid overzicht krijgen van de leveranciers van uw organisatie in het volledige inkoopproces, waardoor het inkoopproces efficiënter en effectiever wordt. Een duidelijke samenvatting zien van interacties met de leverancier, het begrijpen van interacties in het proces en zorgen van op feiten gebaseerde verbeterplannen voor doorlopende ontwikkeling van leveranciers.

Bestellen

Automatiseert en stroomlijnt het inkoopproces van aanvraag tot het moeiteloos ontvangen van online shopping. Configureerbare workflows zorgen voor een snelle en efficiënte goedkeuringen die elke stap van het aankoopproces beheren en volgen voor het verminderen van de kans op frauduleuze en ongeoorloofde bestellingen. De toegang tot een netwerk van erkende catalogi zorgt er ook voor dat het juiste product wordt gekocht van de juiste leverancier aan de juiste prijs.

Facturatie

Verleng de optimalisatie van uw inkoopproces met een gestroomlijnde crediteurenadministratie. Facturatie elimineert papieren facturen door het automatiseren van de kostencodering, goedkeuringen en digitalisering van facturen, terwijl het reconciliatie- en betalingsproces eenvoudiger wordt gemaakt via een eenvoudig te gebruiken web interface.

Besparingenbeheer

Neem de controle over de besparingbeheerprocessen van uw organisatie door de inzameling, goedkeuring en het rapporteren van uw de toegenomen waarde die door uw inkooporganisatie gerealiseerd is voor het hele bedrijf te stroomlijnen. Beheer, volg en communiceer uw gerealiseerde besparingen nauwkeurig.


Neem contact op met een BravoSolution deskundige

Ervaar meer over BravoAdvantage en hoe wij u kunnen helpen om de toegevoegde waarde te ontdekken die BravoAdvantage het inkoopproces in uw organisatie kan bieden.

Connect_Button