Transformeer de Crediteuren Administratie in een gestroomlijnde en Gefocuste Werking

Handmatige factuurprocessen zijn arbeidsintensief en tijdrovend. Ze kunnen leiden tot te late betalingen, gemiste kansen voor kortingen en ongelukkige leveranciers. Het automatiseren van factureringsprocessen laat de Crediteurenadministratie kosten besparen en verbeterd de relaties met leveranciers door het snelle, veilige en compliant beheer van inkoopfacturen.

BravoAdvantage ™ Facturatie optimaliseert de financiële waarde van de Crediteurenadministratie voor een organisatie door het automatiseren van het facturatieproces wat de relatie tussen de koper / leverancier verbetert, de transactie tijd en kosten worden verminderd en de zichtbaarheid in cashmanagement verhoogt.

Productoverzicht

Factuurontvangst – facturen kunnen automatisch worden ontvangen van BravoAdvantage Procurement, of online, of via een elektronisch ingevoerd formaat (XML, EDI, en eigen formaten).

Matching – geautomatiseerde 3-weg matching van de bestelling, de ontvangst en de factuur. Uitzonderingen worden snel geïdentificeerd en aan de gebruiker gepresenteerd voor een oplossing.

Goedkeuring – geautomatiseerde goedkeuringsworkflows voor matching en non-matching facturen en facturen in afwachting van aanvaarding.

Betaling – na goedkeuring van de factuur wordt deze naar de verkozen betalingsdienst gestuurd.

Functies van BravoAdvantage Facturatie stellen u in staat om facturatiekosten af te stemmen op inkoop en de crediteurenadministratie. Betaling kan op die manier helemaal geïntegreerd worden voor het vervolledigen van het procure-to-pay process.

Neem contact op met een BravoSolution deskundige

Ervaar meer over BravoAdvantage en hoe wij u kunnen helpen om de toegevoegde waarde te ontdekken die BravoAdvantage het inkoopproces in uw organisatie kan bieden.

Connect_Button