SVM_icon

Optimaliseer koopkracht van aanvraag tot betaling

De BravoAdvantage Bestellen tot Betalen oplossing helpt bedrijven bij het vereenvoudigen van de aankoop en betaling van goederen en diensten wat resulteert in gestroomlijnde papierloze processen die de organisatorische efficiëntie verbeteren. Bedrijven krijgen inzicht in alle inkoopactiviteiten tijdens het automatiseren van processen van aanvraag tot betaling voor controles en het afdwingen van kostenbesparingen.

Het BravoAdvantage platform maakt volledige P2P-procesautomatisering mogelijk als onderdeel van een volledige Source-to-Pay (S2P) procesintegratie dat zowel upstream (strategische inkoop) en downstream (transactionele of operationele inkoop) via één enkel platform mogelijk maakt.

Onze P2P-oplossing focus op kernactiviteiten rond inkoop, waaronder:

Bestellen

BravoAdvantage Bestellen: Automatiseert en stroomlijnt het inkoopproces van aanvraag tot het moeiteloos ontvangen van online shopping. Configureerbare workflows zorgen voor een snelle en efficiënte goedkeuringen die elke stap van het aankoopproces beheren en volgen voor het verminderen van de kans op frauduleuze en ongeoorloofde bestellingen. De toegang tot een netwerk van erkende catalogi zorgt er ook voor dat het juiste product wordt gekocht van de juiste leverancier aan de juiste prijs.

Facturatie

BravoAdvantage Facturatie: Verleng de optimalisatie van uw inkoopproces met een gestroomlijnde crediteurenadministratie. Facturatie elimineert papieren facturen door het automatiseren van de kostencodering, goedkeuringen en digitalisering van facturen, terwijl het reconciliatie- en betalingsproces eenvoudiger wordt gemaakt via een eenvoudig te gebruiken web interface.

Neem contact op met een BravoSolution deskundige

Ervaar meer over BravoAdvantage en hoe wij u kunnen helpen om de toegevoegde waarde te ontdekken die BravoAdvantage het inkoopproces in uw organisatie kan bieden.

Connect_Button