Construction

Inkoopteams in de Bouwnijverheid bouwen op BravoAdvantage

De bouwsector is wereldwijd voortdurend in beweging. Opkomende groeimarkten, alternatieve financieringsmogelijkheden en veranderende eisen van klanten stimuleren bedrijven om efficiënter en klantgerichter operationele modellen te ontwikkelen. Om te kunnen concurreren, hebben bedrijven nieuwe benaderingen nodig voor risicomanagement, operationele efficiency en leveringsketenoptimalisatie. Bovendien, terwijl de industrie meer nadruk legt op het terugdringen van de kosten, meer wereldwijde inkoop en verbeterde kwaliteit van geleverde producten, duiken er continu hogere bouwclaims, rechtszaken en nieuwe complexiteiten op.

Inkoop moet daar op reageren. De beste strategische-inkoopteams weten dat inkoop, leveranciersselectie, totale bedrijfskosten, contractbeheer en leveranciersrelatiebeheer van cruciaal belang zijn voor het verkrijgen van de beste leveranciers, het veiligstellen van de meest geavanceerde producten en het laten groeien van de activiteiten, winsten en marges. Met BravoAdvantage kunnen organisaties in de bouwnijverheidinkoop zakelijke groei, winst en marges ondersteunen door te helpen de kwaliteit van producten te verbeteren tegen lagere kosten, meer wereldwijde leveraging-initiatieven en een strategisch- inkoopcentrum te ontwikkelen en goede relaties met de belangrijkste leveranciers te onderhouden:

  • Meet uitgavenprestaties actief van begin tot eind
  • Identificeer proactief nieuwe inkoopmogelijkheden, beheer naleving beter en genereer accuratere besparingsrapporteren
  • Introduceer, segmenteer en beheer leveranciers op basis van prestaties, risico’s en toekomstige ontwikkelingen
  • Voer eenvoudige en complexe inkoopevenementen uit en evalueer goederen, werk en diensten op een geautomatiseerde en collaboratieve manier om cyclustijden te verminderen, transparantie te vergroten en snellere ROI te leveren
  • Link contractprestaties aan leverancierwaardebeheer voor een centrale opslagplaats voor het aanmaken, opslaan en bijhouden van contracten
  • Realiseer enorme besparingen in kritieke categorieën door inkoopscenario’s te analyseren en de meest voordelige benadering te vinden
  • Koop en betaal op een vereenvoudigde, papierloze en kostenefficiënte manier voor goederen en diensten.

BravoAdvantage heeft aantoonbaar aanzienlijke waarde geleverd aan organisaties in de bouwnijverheidinkoop en zo wereldwijd meegewerkt aan miljarden kilometers (snel)wegen en duizenden gebouwen, trottoirs en andere infrastructuur.


Klanten BravoSolution in de bouwsector zijn onder andere:

CRH Materials, Holcim, Italcementi Group, Lafarge, Limak Cimento en Superbeton-Grigolin Group.

Opdrachtgevers in de bouw gebruiken BravoAdvantage om de leverancierprestaties te maximaliseren, de totale bedrijfskosten te verlagen, contracten en levenscyclussen van leveranciers te beheren en de naleving van de regelgeving. te vergroten. BravoSolution is de partner bij uitstek voor de bouwnijverheid.


Neem contact op met een BravoSolution deskundige

Ervaar meer over BravoAdvantage en hoe wij u kunnen helpen om de toegevoegde waarde te ontdekken die BravoAdvantage het inkoopproces in uw organisatie kan bieden.

Connect_Button