Consumer Goods

Inkoopteams consumentenproducten realiseren kostenbesparingen,
rechtmatigheid en efficièntie met BravoAdvantage

Er zijn een aantal belangrijke trends met een significante invloed op de consumptiegoederenindustrie die eisen dat inkopers nieuwe manieren vinden om aan de steeds hogere eisen te voldoen en om meer waarde te leveren aan bedrijven, waaronder:

  • Regeldruk
  • Veranderende consumentenvoorkeuren
  • Het beïnvloeden van innovatie in een extreem concurrerende markt
  • Complexe wereldwijde leveringsketens om ‘single source’-risico te vermijden
  • Acquisitie van nieuwe klanten
  • Lage inkoopkosten en
  • Merkveerkracht, waarschijnlijk de belangrijkste van deze trends.

Inkoop moet daarop reageren.  De best presterende strategische inkoopteams investeren in en gebruiken mensen, processen en technologie om financiële prestaties te stimuleren, innovatie te beïnvloeden en risico’s te minimaliseren.  BravoSolution heeft een bewezen staat van dienst als het gaat om wereldwijd succes in het helpen van klanten bij het optimaliseren van verschillende initiatieven en het leveren van meetbare waarde. Met BravoAdvantage kunnen inkooporganisaties in de consumptieproductenbranche:

  • Uitgavenprestaties van begin tot eind actief meten.
  • Proactief nieuwe inkoopmogelijkheden identificeren, naleving beter beheren en accuratere besparingsrapporteren genereren.
  • Leveranciers op basis van prestaties, risico’s en toekomstige ontwikkelingen introduceren, segmenteren en beheren. Risico’s beheren, naleving verbeteren en de zichtbaarheid van de gehele leveringsketen vergroten
  • Eenvoudige en complexe inkoopevenementen uitvoeren en goederen, werk en diensten op een geautomatiseerde en collaboratieve manier evalueren om cyclustijden te verminderen, transparantie te vergroten en snellere ROI te leveren
  • Contractprestaties verbinden aan leverancierwaardebeheer voor een centrale opslagplaats voor het aanmaken, opslaan en bijhouden van contracten
  • Ontgrendelen van enorme besparingen in kritieke categorieën door het analyseren van sourcing-scenario’s om de meest voordelige benadering te vinden.
  • Op vereenvoudigde, papierloze en kostenefficiënte manier goederen en diensten kopen en ervoor betalen.

With BravoSolution Consumer Products, procurement organisations have proven success to:

  • Realiseer grote besparingen bij de inkoop van grondstoffen, verpakkingen en transport
  • Ondersteunt andere categorieën zoals chemie, energie, onderhoud, en indirecte producten en diensten
  • Beheer leveranciersrelaties, inclusief samenwerkingen en innovaties

Klanten BravoSolution in de bouwsector zijn onder andere:

BravoSolution-klanten in de branche voor consumptiegoederen zijn onder meer Agrial, Atlantic Grupa, Barill, Beiersdorf, Danone, Ferrero, Giordano Vini, Grupo Damm, Hanes Brand, Imperial Tobacco Group (ITG), Ingredion, Molinari Italia, Kraft, Mondelēz International, Parmalat, PepsiCo Unilever en anderen.


Neem contact op met een BravoSolution deskundige

Ervaar meer over BravoAdvantage en hoe wij u kunnen helpen om de toegevoegde waarde te ontdekken die BravoAdvantage het inkoopproces in uw organisatie kan bieden.

Connect_Button