Retail

Retail Procurement Meets Demand & Delivers More Value with BravoAdvantage

De concurrentie voorblijven is een strijd die nooit lijkt te stoppen voor winkeliers. Leveranciers drijven de kosten op, consumenten willen juist lagere prijzen en iedereen probeert zijn marges te halen. De megatrends in de detailhandel oefenen druk uit op inkoop om nieuwe manieren te vinden om te voldoen aan de vraag en meer waarde toe te voegen aan het bedrijf:

  • Globalisering van lagekostenleveranciers en nieuwe markten om de inkomsten te stimuleren
  • Druk op alle onderdelen van het bedrijf om EPS te vergroten
  • Big data om analyses te ondersteunen, waardoor winkeliers maatwerkervaringen kunnen maken
  • Omnichannel stimuleert nieuwe vragen als het gaat om klantverwachtingen
  • Consumenten worden aangetrokken tot retailers die investeren in Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)
  • Risicovermindering en beveiliging van de gegevens om klanten te beschermen

Inkoop moet daar op reageren. De best lopende strategische inkoopteams investeren in mensen, processen en technologie om financiële prestaties te stimuleren, innovatie te beïnvloeden en risico’s te minimaliseren. BravoSolution heeft een bewezen staat dienst van wereldwijd succes in het helpen van klanten om initiatieven te optimaliseren en meetbare waarde te leveren. Met BravoAdvantage kunnen inkooporganisaties voor de detailhandel de bedrijfsgroei, winst en marges ondersteunen door ze te helpen de kwaliteit van de producten te verbeteren en tegelijkertijd de kosten te verlagen, wereldwijde inzet-initiatieven vergroten, een strategisch inkoopcentrum voor uitmuntendheid ontwikkelen en goede relaties onderhouden met belangrijke leveranciers:

  • Uitgavenprestaties van begin tot eind actief meten.
  • Proactief nieuwe inkoopmogelijkheden identificeren, rechtmatigheid beter beheren en accuratere besparingsrapporten genereren
  • Leveranciers te introduceren, segmenteren en beheren op basis van prestaties, risico’s en toekomstige ontwikkelingen
  • Eenvoudige en complexe inkoopevenementen uitvoeren en goederen, werk en diensten op een geautomatiseerde en collaboratieve manier evalueren om cyclustijden te verminderen, transparantie te vergroten en snellere ROI te leveren
  • Link contractprestaties aan leverancierwaardebeheer voor een centrale opslagplaats voor het aanmaken, opslaan en bijhouden van contracten
  • Enorme besparingen in essentiële categorieën ontgrendelen door inkoopscenario’s te analyseren en de gunstigste benadering te vinden
  • Koop en betaal op een vereenvoudigde, papierloze en kostenefficiënte manier voor goederen en diensten.

BravoSolution is bij uitstek de partner voor de detailhandel en vergroot de bijdrage in inkoop en leverancierswaarde.


Connect with a BravoSolution Professional

Learn more about BravoAdvantage and how we can help unlock your organisation’s hidden value and savings throughout the procurement process.

Connect_Button