Transportation

Transportation Procurement: Manage Costs and Drive
Carrier Relationships with BravoAdvantage

Voor transport, waar uitgaven groot kunnen zijn, de capaciteit beperkt is, belanghebbenden verschillende vereisten hebben en het maken van fouten kostbaar kan zijn, voldoen traditionele benaderingen van strategische inkoop vaak niet. En waar een eenvoudige hefboommethode op de korte termijn kan werken, als het gaat om de prijs, zullen bedrijven die naar innovatieve technieken kijken om kosten te beheren en belangrijke relaties met vervoerders onderhouden een meer duurzame impact zien. Helaas kan het uitvoeren van dergelijke benaderingen een uitdaging zijn voor organisaties, zeker naarmate de schaal en complexiteit van hun projecten toeneemt.

Vandaag de dag kunnen strategische-inkoopteams een belangrijke invloed uitoefenen op de meerwaarde van het gehele bedrijfsproces. Om dit te doen, hebben ze oplossingen nodig die complexe inkoopactiviteiten stroomlijnen en integreren. Dit zorgt voor end-to-end inzicht in de volledige uitgaven, leveranciersprestaties en risicobeheer.

BravoSolution voegt aanzienlijke waarde toe voor transport- en logistieke organisaties met:

  • Een geconsolideerd overzicht van de totale uitgaven en prestaties
  • Meer begrip van de sterktes en zwaktes van het netwerk van vervoerders
  • Flexibele integratie met systemen van verschepers, waaronder TMS, ERP en anderen
  • Superieur niveau in de samenwerking tussen vervoerder/verscheper
  • Robuust onderzoek naar economische modi

De BravoAdvantage-serie zorgt voor een cyclus van zichtbaarheid, samenwerking en ontwikkeling in uw inkoopproces en omvat:

  • Rapporteren inzake waardecreatie en actief meten en beheren van prestaties op het gebied van uitgaven
  • Bestedingsgegevens gebruiken om nieuwe inkoopmogelijkheden proactief te identificeren, rechtmatigheid beter beheren en accuratere besparingsrapporten genereren
  • Inschakelen, segmenteren en beheren van leveranciers op basis van prestatie, risico, toekomstige ontwikkeling, servicemogelijkheden, transportmodi en regionale aanwezigheid. Risico’s beheren, naleving verbeteren en de zichtbaarheid van de gehele leveringsketen vergroten
  • Eenvoudige en complexe inkoopevenementen uitvoeren en goederen, werk en diensten op een geautomatiseerde en collaboratieve manier evalueren om cyclustijden te verminderen, transparantie te vergroten en snellere ROI te leveren
  • Enorme besparingen in essentiële categorieën ontgrendelen door inkoopscenario’s te analyseren en de gunstigste benadering te vinden
  • Ontwikkelen van de beste balans tussen kosten, service en capaciteit, door de inkoopscenario’s te analyseren voor de aanpak waarbij voor voordelige vervoerders gekozen wordt
  • Verbinden van de contractuitvoering aan de prestaties van de leveranciers om te zorgen voor een enkele opslagplaats voor het aanmaken, opslaan en volgen van contracten en onderliggende tarieven
  • Op vereenvoudigde, papierloze en kostenefficiënte manier goederen en diensten kopen en ervoor betalen. Alles bekijken wat wordt besteld, gekocht en ontvangen, goedkeurings- en betaalprocessen automatiseren, beheer afdwingen en geld besparen

BravoSolution Customer Showcase:

Een aantal BravoSolution-klanten die BravoAdvantage’s strategische inkoopoplossingen die specifiek bedoeld zijn voor transport en logistiek gebruiken zijn Accenture, Arkema, Axalta, Chemours, DuPont, Essroc, KraftHeinz, Mondelēz, Unilever en anderen over de hele wereld.  Klanten vertrouwen op BravoAdvantage om een enkele oplossing te gebruiken voor de inkoop van logistiek en transport, het vergroten van efficiëntie en controle en het verbeteren van de uitlijning, samenwerking en prestaties van vervoerders en verschepers.


Neem contact op met een BravoSolution deskundige

Ervaar meer over BravoAdvantage en hoe wij u kunnen helpen om de toegevoegde waarde te ontdekken die BravoAdvantage het inkoopproces in uw organisatie kan bieden.

Connect_Button