Financiële organisaties: het onthullen van nieuwe waarde in strategische inkoop

Als financieel manager bent u de poortwachter van uw organisatie. U bent in alle opzichten strategisch en richt zich op risicovermindering en kostenbesparingen. Wat voor u net zo belangrijk is, is het begeleiden van agendaspecifieke richtlijnen, waaronder winstmarges, omzetdoelstellingen, positieve cashflow, plus het dagelijkse toezicht op de rechtmatigheidseisen en het monitoren van leveranciersrisico. Het beheren en realiseren van deze doelstellingen vraagt om inzicht in uw uitgavenprocessen en in de ontwikkeling, innovatie en prestaties van uw leveranciers. Inkoopinitiatieven spelen een essentiële rol in het bijdragen aan de financiële doelen van de organisatie. Een enkele fout kan een financieel risico opleveren voor uw organisatie en een negatieve invloed hebben op uw merk en reputatie.

Financiële organisaties over de hele wereld rekenen op BravoSolution as keuzepartner voor hun inkoopteams, om dagelijkse uitdagingen te verminderen en financiële resultaten op positieve wijze te beïnvloeden. BravoSolution ontvangt al sinds 2010 uitstekende erkenning van Gartner als een van de meest vooraanstaande leiders in de inkoopmarkt. BravoSolution wordt genoemd als topverkoper in inkooprechnologie in de Gartner Magic Quadrant for Strategic Sourcing Suites.

Met BravoSolution als uw strategische inkooppartner kunt u er zeker van zijn dat uw inkoopinspanningen gericht zijn op waardecreatie en bijdragen. Niet alleen intern, maar ook extern bij uw leveranciers en in de leverantiemarkten.

BravoSolution werkt samen met de financiële en inkooporganisaties om de mogelijkheden te leveren die nodig zijn om over te gaan van conventionele naar strategische inkoop. Inkoop zal hierbij:

  • Uitgavenprestaties van begin tot eind actiever meten.
  • Bestedingsgegevens gebruiken om nieuwe inkoopmogelijkheden proactief te identificeren, rechtmatigheid beter te beheren en accuratere besparingsrapporten te genereren
  • Leveranciers op basis van prestaties, risico’s en toekomstige ontwikkelingen introduceren, segmenteren en beheren.
  • Eenvoudige en complexe inkoopevenementen uitvoeren en goederen, werk en diensten op een geautomatiseerde en collaboratieve manier evalueren om cyclustijden te verminderen, transparantie te vergroten en snellere ROI te leveren
  • Enorme besparingen in essentiële categorieën ontgrendelen door inkoopscenario’s te analyseren en de gunstigste benadering te vinden
  • Contractprestaties koppelen aan leveranciersinformatie voor een enkele verzamelbak voor het aanmaken, opslaan en volgen van contracten
  • Op vereenvoudigde, papierloze en kostenefficiënte manier goederen en diensten kopen en ervoor betalen. Alles bekijken dat wordt besteld, gekocht en ontvangen, goedkeurings- en betaalprocessen automatiseren, controle afdwingen en geld besparen

BravoSolution en BravoAdvantage versterken financiën en inkoop door te focussen op waardecreatie en te zorgen voor meer zichtbaarheid en transparantie als het gaat om uitgaven en uw leveranciers. Het resultaat is een strategisch voordeel dat ervoor zorgt dat de organisatie van een conventionele inkooprol binnen het bedrijf overgaat naar een strategische partner.  Strategische inkoop optimaliseert middelen, waaronder zakelijke processen, technologie en talent.

Als de keuzepartner van uw organisatie op financieel en strategisch gebied kan BravoSolution snel de prestaties van inkoop uitbreiden met de uitmuntende en bewezen technologie en bedrijfsprocessen van BravoAdvantage. Deze kunnen ingezet worden om ROI te maximaliseren, de service en levering van inkoop te optimaliseren en voor aanzienlijke toegevoegde waarde binnen uw organisatie te zorgen.


Neem contact op met een BravoSolution deskundige

Ervaar meer over BravoAdvantage en hoe wij u kunnen helpen om de toegevoegde waarde te ontdekken die BravoAdvantage het inkoopproces in uw organisatie kan bieden.

Connect_Button