Klanten blijven inkoopvoordelen ervaren met BravoAdvantage

Als inkoopprofessional wordt u dagelijks geconfronteerd met tal van uitdagingen en wordt u voortdurend gevraagd om meer te doen met minder. Het is nodig om een steeds grotere kring van interne en externe belanghebbenden te beheren.

Terwijl de rol van inkoop zich ontwikkelt, wordt van u gevraagd dat u steeds strategischer denkt. Op die manier kunt u de doelen van uw organisatie en haar bedrijfsplannen ondersteunen. U begrijpt dat kostenbesparingen essentiële metrieken zijn voor inkoop, maar u moet de waarde van inkoop naar het volgende niveau tillen door invloed uit te oefenen op innovatie, het stimuleren van operationele uitmuntendheid, het cultiveren van de samenwerking van leveranciers, het beheren van risico’s… En dat zijn slechts een aantal trends die de inkoopagenda’s aanjagen.

BravoSolution werkt samen met inkooporganisaties om ze de mogelijkheden te bieden die nodig zijn om van conventionele naar strategische inkoop te gaan:

  • Vergroot de waarde van uw ERP-systeem met naadloze integratie
  • Stroomlijn processen en projecten
    • Prioriteer inkoopprojecten, eisen en deadlines
    • Vereenvoudig RFx-processen binnen uw organisatie
    • Valideer aankoopbeslissingen
    • Volg uw besparingspijplijn en rapporteer erover
  • Beheer contractmijlpalen, vernieuwingen en naleving
  • Bouw aan leveranciersrelaties
    • Verbeter de samenwerking, betrokkenheid en communicatie met leveranciers
    • Laat leveranciersinnovatie terugvloeien naar uw eigen organisatie
  • Optimaliseer relaties met belanghebbenden
  • Beheer de verwachtingen van belanghebbenden of belastingbetalers
  • Voldoen aan de lokale en organisatorische regelgeving en
  • bevorder naleving door gebruikers

Sinds 2010, erkent Gartner BravoSolution als marktleider, onderscheiden als topverkoper van inkooptechnologie in de Magic Quadrant for Strategic Application Suite van 2015 van Gartner. Stan Aronow, vicepresident Onderzoek bij Gartner, merkte op: “Bij het beoordelen van de leverantieketens voor 2015, hebben we een aantal gebruikelijke handelingen en uitdagingen geïdentificeerd, zoals deze ervaren worden door toonaangevende leverantieketenorganisaties in Europa. Een bereidheid om te investeren in en te experimenteren met technologie en digitale bedrijfsmodellen heeft de topbedrijven een voordeel geboden als het gaat om samenwerking, verbeterde segmentatie en lokale responsiviteit.”

Met BravoSolution inkooptechnologiepartner zullen alle inspanningen gericht zijn op het realiseren van waarde en het leveren van een bijdrage, zowel intern als extern bij leveranciers en in de leverantiemarkten. Inkooporganisaties van over de hele wereld rekenen op BravoSolution als voorkeurspartner in het voldoen aan hun dagelijkse en steeds weer veranderende uitdagingen.


Klanten prijzen de productserie van BravoSolution:

“Gemakkelijke toegang tot al onze leveranciersgerelateerde data binnen het BravoSolution-systeem brengt grote voordelen met zich mee. Denk aan de mogelijkheid om in elke dimensie te zoeken, van prestaties op het gebied van rechtmatigheid tot macro-economische gegevens. Dit geeft ons de kracht van echte data die invloed uitoefent op onze besluitvorming. Het ondersteunt onze visie van efficiëntie, innovatie en verbondenheid.” 

-Dr. Stefan Zeisel, hoofd van de Regionale Inkoop, Duitsland, DPDHL


Neem contact op met een BravoSolution deskundige

Ervaar meer over BravoAdvantage en hoe wij u kunnen helpen om de toegevoegde waarde te ontdekken die BravoAdvantage het inkoopproces in uw organisatie kan bieden.

Connect_Button